پلی ران معروف‌ترین سازنده تخصصی لوله و اتصالات پلیمری مورد کاربرد در سیستم‌های فاضلاب ساختمانی، آبیاری و آبرسانی تحت فشار، در سال 1382 فناوری تولید دستگاه پوش فیت را وارد کشور کرده و به عنوان نخستین سازنده، آن را به صنعتگران و سازندگان مختلف در بازار داخلی شناساند. در این محتوا می‌خواهیم راجع به محصولات پلی ران صحبت کنیم؛ و در مورد هر یک بحث کنیم.

درباره محصولات پلی ران   

ویژگی‌های مکانیکی پوش فیت
پوش فیت پلی ران در آزمون استحکام در مقابل صدمه در دمای سالن تا 60 کیلوژول بر متر مربع استحکام نمایان می‌سازد. این نوع لوله مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته شده است و بسیار در آن به سطح کیفی و رضایت مشتریان اهمیت داده شده است. و از مشخصات مکانیکی مناسبی برخوردار می باشد.


امتیازهای پوش فیت پلی ران
مواد شیمیایی و فاضلابی به طوری است که بتدریج به علت PH زیاد سبب فرسایش زیاد ترکیبات پلیمری می‌شود. PH فاضلاب بعضی اوقات تا عدد 12 بالا می‌رود، این خود باعث ایجاد فرسودگی در لوله‌ها می‌شود؛ و این مقدار پوسیدگی بستگی به افزایش PH فاضلاب شهری دارد و متفاوت می‌باشد.


پوش فیت پل ران اتصال
از ویژگی‌های سیستم فاضلاب تاسیسات ساختمانی پوش فیت پلی ران باید به فرسوده و اکسیده نشدن این نوع لوله نگاهی انداخت. روکش این نوع لوله‌ها شامل کمترین صدا، کاسته شدن لرزش‌ها، آسان شدن اتصالات این نوع لوله و هماهنگ شدن با مدل‌های دیگر لوله و اتصالات فاضلابی استاندارد است. همچنین در برابر آتش سوزی استحکام زیادی دارند. این لوله‌ها شامل استاندارد B1-DIN4102 هستند.
این نوع لوله در ضخامت لوله و اتصالات 40 تا 200 میلیمتر از نظر زاویه ۱۵، ۳۰، ۴۵، ۶۷، ۸۷ درجه و درازای آنها 300 تا 3000 میلیمتر است. از سایر ویژگی‌هایسیستم پوش فیت می‌بایست به آب بندی مداوم و مطمئن بویژه در وضعیت تکان خوردن‌های تخریبی، ریزش سازه، ساختمان حامل نیرو و فشار زیاد نباشد زیرا وزنی که می‌تواند حمل کند کم می‌باشد، مسدود شدن و گرفته شدن مجراهای آبرسانی، توانایی آبرسانی و آبیاری تحت فشار را نام برد.


سیفون بررسی پوش فیت پلی ران
سیفون بررسی پوش فیت پلی ران از نوع پروپیلن می‌باشد و خواصی که مانع شعله ور شدن آتشمی‌شود با خود به همراه دارد. این نوع سیفون‌ها در فاضلاب شهری به کار برده می‌شوند. پلی ران اتصال افتخار همراهی با این نوع محصول را دارد.


زانوبلند 87 درجه پوشفیت پلیران
این نوع زانو دارای درجه 78 استکه پوش فیت پلی ران آن را از پروپیلن ساخته است؛ و خاصیت ضد اشتعال دارد. همچنین این زانوها در ابعاد مختلف در فروشگاه‌ها در اختیار مشتریان قرار داده می‌شوند.


لوله یکسر سوکت پوشفیت پلیران
لوله‌هایی که در یک سر آنها سوکتی تعبیه شده است، نیز از مواد پروپیلنی تشکیل شده‌اند و هم خاصیت ضد اشتعال دارند. این نوع محصولات نیز در ابعاد متفاوتی تولید می‌شوندو به مشتریان عرضه می‌شوند.


یکی از کارهایی که در سیستم‌های فاضلابی می‌توان استفاده کرد از لوله‌های با طول عمر بالا و قابل اعتماد می‌باشد. در واقع این لوله‌ها می‌باشند که می‌توانند در بالا و پایین بردن سطح کیفی سیستم‌های فاضلابی دخل و تصرف نمایند. پس در نهایت به بهترین انتخاب برای یک سیستم فاضلابی با کیفیت و مستحکم باید پوش فیتپلی ران را بهترین دانست.
سیستم پوش فیت پلی ران در مقایسه با لوله‌های پلیکا و پلی‌اتیلن شامل برتری‌ها و اشکالاتی است، اما با مطالعه‌های انجام‌شده این مورد به اثبات رسیده است که ویژگی‌های خوب کاربرد این سیستم در برابر لوله‌های پلیکا و لوله‌های پلی‌اتیلن، از اشکالات و عیوب آن بیشتر می‌باشد.