تاریخچه پلی ران


 

تاریخچه پلی ران
پلی ران با بیش از 45 سال تجربه، معروف‌ترین سازنده تخصصی لوله و اتصالات پلیمری مورد کاربرد در سیستم‌های فاضلاب ساختمانی، آبیاری و آبرسانی تحت فشار، در سال 1382 فناوری تولید دستگاه پوش فیت را وارد کشور کرده و به عنوان نخستین سازنده، آن را به صنعتگران و سازندگان مختلف در بازار داخلی شناساند.
پلی ران از نخستین کمپانی‌هایی است که هدف عمده بنیان گذاری آن همکاری فعال در آماده کردن بستر کاربرد درست از مخازن آب کشور در کشاورزی بوده و در طی سال‌ها کار و مشارکت برترین مدل‌های لوله و اتصالات و تجهیزات پلیمری موردنیاز جهت جابجایی و توزیع آب و دستگاه‌های آبیاری تحت فشار را با بهترین سطح کیفی ممکن تدارک و ارائه کرده است.


پلی ران در کشور در برخی کمپانی‌ها مثل پلی ران اتصال قدمتی دیرینه دارد و در ابتدای دهه 1350 با معلومات و توجه بسیار از ضرورت و استفاده روز افزون مدل‌های متنوع ترموپلاستیک ها در تولید لوله و اتصالات مورد احتیاج طرح‌های فاضلاب، جابجایی آب، آبرسانی، شبکه‌های آبیاری و زهکشی اقدام به ساخت و عرضه نخستین سری از تولیدات خود کرده است.
تمرکز بسیار و همیشگی به بالا بردن سطح کیفی پیشرفت مداوم تجهیزات ساخت و به کارگیری از برترین و مناسب‌ترین موادخام و بروزترین تکنولوژی‌ها در ساخت مدل‌های مختلف اتصالات و لوله‌های پلی اتیلن که براساس سال‌ها تست و آزمون و تجربه است را این کمپانی بنام در اختیار عموم قرار داده است.
این کمپانی که اصول کنترل کیفی و عملیات ساخت آن بر مبنای استاندارد بین المللی iso9001-2000
پایه ریزی شده است، علاوه بر ساخت‌های پیشین خود، حالا با کاربرد از بروزترین طرح‌های نوین در تولید خانواده جدیدی از لوله و اتصالات فاضلابی، سیستم پوش فیت پلی ران را معرفی و عرضه می‌کند. درواقع کیفیت تعهدی است که این کمپانی برای کاربران و مشتریان خود درنظر گرفته است. که تمام این سطح کیفی بالا وابسته به استفاده از فناوری و ابزارآلات پیشرفته، مواد خام با کیفیت و کادر متخصص و خبره می‌باشد.
معرفی پلی ران
پلی ران واژه‌ای شناخته شده در زمینه ساخت محصولات پلیمری و پلی اتیلنی می‌باشد. این کمپانی که سال‌های متمادی تولیدات با سطح کیفی فوق العاده را در صنعت آب و فاضلاب کشاورزی و ساختمانی به بازار عرضه نموده است. طی سال‌های گذشته و با تجربیات مشابه، این کمپانی نمونه محصول دیگری را که نامان لوله خرطومی بود، وارد بازار نمود و شروع به ساخت و ارائه لوله خرطومی صنعتی در صنایع الکتریکی را کرد. و مشتریان زیادی را به سمت خود کشاند. و مشتریان نیز از عملکرد این محصول بسیار راضی بودند.
و در فعالیت‌های برقی خود از این لوله کاربردهای فراوانی می‌بردند.
مشتریانی که به دنبال محصولات مطمئن و معتبر هستند و از سطح کیفی خوبی برخوردار هستند بی شک انتخاب محصولات پلی ران را در اولویت نخست خود قرار می‌دهند. زیرا این محصولات علاوه بر سطح کیفی بالا از قیمت‌های به صرفه نیز برخوردارند. و با فکری آسوده می‌توان در خرید لوله‌های مختلف پلی ران اقدام کرد و از این محصولات با کیفیت استفاده دوچندان برد.